Pět nejlepších nástrojů pro gamifikaci

Pět nejlepších nástrojů pro gamifikaci

Hra v člověku probouzí emoce. Při hraní zapomínáme na starosti a stres. Prožíváme příjemné napětí, vzrušení, radost. Stejný efekt přináší do světa e-shopů i gamifikace.

Jaké jsou nejlepší nástroje a platformy pro vytváření gamifikovaných prodejních kampaní? Máme pro vás tip na 5 nejlepších.

Tip číslo 1 - Gametize 

Gametize je flexibilní platforma pro tvorbu gamifikovaných kampaní. Uživatelé ji hodnotí jako jednu z nejjednodušších na provoz.

Oficiální stránky vývojáře tvrdí, že vytvořit gamifikovanou prodejní kampaň bude komukoli trvat pouhých 5 minut.

Gametize nabízí širokou škálu funkcí a nástrojů, od vytváření soutěží, výzev až odměňování věrných zákazníků. 

Tip číslo 2 - Badgeville 

Badgeville je naším druhým tipem pro vytváření gamifikovaných prodejních kampaní. Badgeville pracuje především s následujícími nástroji:

  • Behavior Engine – rozpoznává a následně odměňuje chování zákazníků,

  • mechanika zapojení – aktivně zapojuje návštěvníky do procesu zpětné vazby v reálném čase,

  • podrobná analýza chování zákazníků,

  • Widget Studio & Developer Tools – umožňuje nastavit různé vrstvy zapojení v jejich rozhraní. 

Tip číslo 3 - Bunchball 

Bunchball je dalším oblíbeným nástrojem pro tvorbu gamifikovaných prodejních kampaní.

Jedná se o cloudový software, jehož cílem je zlepšení loajality koncových zákazníků vůči dané společnosti a jejich zapojení se online pomocí herních mechanismů.

Nabízí poměrně rozsáhlou sadu funkcí a analytických nástrojů, které umožňují sledovat výkon kampaně a měřit její úspěch.

Bunchball také poskytuje možnost propojení se sociálními sítěmi nebo dalšími platformami. 

Tip číslo 4 - Punchh

Punchh je specializovaná platforma pro gamifikaci zejména v oblasti gastronomie (zejména restaurací) a maloobchodu.

Pomáhá restauracím a maloobchodním značkám vytvářet gamifikované prodejní kampaně, které koncové zákazníky motivují k věrnosti a opakovaným nákupům. 

Tip číslo 5 - Rise.global

Rise.global je poslední nástroj pro vytváření gamifikovaných kampaní, tentokrát se zaměřením na sociální média. Platforma umožňuje především následující možnosti:

  • vytvářet a sledovat jednotlivé ukazatele výkonu, 
  • navrhovat a realizovat soutěže,
  • odměňovat zákazníky za jejich osobní aktivity na sociálních sítích. 

A co vzdělávání?

Věděli jste, že gamifikační prvky obsahují i aplikace určené pro soukromé užívání nebo výuku ve školách?

Nejoblíbenějšími jsou například Habitica pro sledování osobních cílů, Duolingo pro výuku jazyků nebo Kahoot! pro vytváření interaktivních kurzů.