Blog

Systém TerraHunt pro základní a střední školy zdarma
Vzhledem k situaci způsobené virem Covid19 jsme se rozhodli, že pro školní rok 2020/2021 poskytneme systém TerraHunt základním a středním školám zdarma. Učitelé mohou využít mobilní aplikaci, webovou aplikaci a administrativní rozhraní k tomu, aby zpestřili výuku svým studentům
Více
Trend roku 2020: Společenské akce on-line
V posledních měsících stáli pořadatelé hromadných akcí po celém světě před složitou otázkou, zda mají připravované koncerty, konference nebo třeba výstavy odložit či zrušit úplně. Tam, kde to bylo možné, sáhli mnozí z nich po možnosti přesunout alespoň část programu na internet. Ve virtuálním prostředí se toho tak v roce 2020 odehrálo víc než kdykoli předtím.
Více
Umění strategie si osvojte v životě i v podnikání
Každého z nás by mělo zajímat, jak a kam se náš život bude ubírat. Měli bychom jej mít ve svých rukou a nebýt jen tím, kdo reaguje na různé okolnosti či rány osudu kolem nás. Naopak. Musíme se naučit jim předcházet, nebo je i sami vytvářet. A právě toto všechno se vejde do slova strategie.
Více
Soutěživost? Kdy lidem prospívá a kdy naopak škodí?
Soutěživost, pojem, který doprovází každého z nás po celý život. Snažíme se udržet krok se spolužáky ve škole, s konkurencí, se svými sourozenci s kolegy v práci. Chceme být lepší. Mít větší plat, barák i práci než ostatní. Proč je to tak? Proč tolik toužíme soutěžit a vyhrávat? Kdy už se zdravá soutěživost překlápí do nezdravého návyku?
Více
Rozvoj herního počítačového průmyslu: Jaký vývoj předcházel dnešním moderním hrám? 2. část
V minulém článku jsme se zaměřili především na historii rozvoje herního počítačového průmyslu. Nyní přichází na řadu pokračování, ve kterém se seznámíme s druhy her a jejich vývojem v průběhu let. Znáte je všechny?
Více
Budeme si hrát! Funguje gamifikace?
S gamifikací pracují věrnostní programy prodejců, když aplikují herní prvky do svých prodejů, třeba ve formě sbírání bodů a odměn za nákupy, osvojil si ji marketing a proniká i do dalších oblastí obchodu zejména tam, kde firmy chtějí motivovat své zaměstnance k lepším výkonům. Cílem je vždy především zvýšení tržeb a kvality společnosti. Opravdu gamifikace funguje?
Více
5 důvodů, proč pro váš tým uspořádat teambuilding
Teambuilding je považován za zcela zásadní aktivitu pro kolektiv lidí, kteří potřebují dosáhnout společných cílů. Formou hry a vzájemné podpory při plnění úkolů se členové týmu vzájemně lépe poznají a naučí se spolupracovat. Pojďme se podívat na důvody, proč byste výběru vhodného teambuildingu pro svůj tým měli věnovat pozornost.
Více
5 předpokladů úspěšného týmu
Fungující vzájemná spolupráce mezi zaměstnanci je nezbytnou podmínkou k tomu, aby váš tým vykazoval vysoký pracovní výkon. Perfektně sehraný kolektiv však nevzniká sám od sebe, ale je výsledkem dlouhodobého úsilí všech členů i vedoucích pracovníků. Čas a prostředky vynaložené na pravidelné aktivity podporující efektivní spolupráci se vám však mnohonásobně vrátí pokaždé, když bude váš tým čelit novým výzvám.
Více
Venkovní teambuildingové hry: Víc než jen zábava
Dobře připravená teambuildingová hra zaujme a pobaví všechny účastníky. Tím ale její přínos zdaleka nekončí. Pravidelné teambuildingové aktivity představují skvělý způsob, jak podpořit harmonickou, efektivní a produktivní spolupráci celého pracovního týmu. Navíc vedou i k posílení vzájemných vztahů mezi nadřízenými a jejich zaměstnanci, což se pozitivně odrazí na motivaci a pracovní výkonnosti všech zúčastněných.
Více
Hrajte geolokační hry: Váš mozek vám poděkuje!
Z touhy po pevných svalech a zdravém těle tráví dnes řada lidí několik hodin týdně fyzickým cvičením v posilovně, doma i v přírodě. Jen málo z nich však věnuje stejnou pozornost tréninku mozku. Zachovat si co největší mentální zdraví až do stáří přitom není těžké. Postačí mozek dobře vyživovat a pravidelně využívat jeho kapacitu. Obě tyto činnosti v sobě perfektně kombinuje hraní geolokačních logických her na čerstvém vzduchu.
Více
10 důvodů, proč si nepřestat hrát
Nikoho nepřekvapí, že si malé děti celé dny zaujatě hrají a nevnímají při tom okolní svět. Od dospělých se však očekává seriózní vystupování v práci a jejich večery často končí pasivní zábavou u televize nebo počítače. A to je velká škoda – hra totiž dokáže obohatit život v každém věku.
Více
Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Gamifikace je využívání herních principů a mechanismů v mimoherním prostředí. Zjednodušeně řečeno jde o používání úrovní, bodů nebo různých benefitů ve firmách, marketingu nebo ve vzdělávání. Tím dochází k větší efektivitě a rozvoji jedince i celé firmy.
Více